Ceník Vyzkoušejte DEMO

Informační systém v neziskovce?

neziskovky.PNG

Jestli někdo musí se svými lidskými a finančními zdroji nakládat maximálně efektivně, jsou to neziskové organizace. Narůstající administrativní zátěž i nároky na řízení projektů jde přitom vyřešit velmi elegantně - třeba se sadou online digitálních nástrojů od bdtools. Nejde ale jen o peníze, neméně důležité je udržet informace dostupné pro všechny členy týmu - právě nedostatečnou informovanost lidé v neziskových organizacích často zmiňují jako kámen úrazu.

 

1. CRM - základ komunikace

Prvním klíčovým modulem, který by měla neziskovky využívat, je CRM modul. Perfektní řízení vztahu se sponzory, dobrovolníky či dárci je pro úspěch neziskové organizace nezbytné.

Díky CRM modulu mohou organizace udržovat všechny interakce se svými stakeholdery, a s pomocí modulu kampaní je pravidelně informovat o novinkách, výzvách, a získávat zpětnou vazbu.

2. Plánování a řízení projektů

Informační systém také pomáhá neziskovkám udržet přehled o projektech a zakázkách. Ten náš se jmenuje modul Evidence zakázek, ale pod zakázkou si můžete představit jakýkoliv projekt. Výroční ples, sbírkovou akci nebo dlouhodobou činnost. Snadno si v něm nastavíte cíle, personální i finanční zdroje. Kdykoliv máte přehled o tom, kdo a v jaké míře se na projektu podílí, snadno si také vytvoříte přehledy a grafy, které vám naznačí, kde můžete svou činnost zefektivnit nebo odlehčit přetěžovaným kolegům.

Pokud máte složitější projekt, v rámci podmodulu Řízení projektů můžete snadno organizovat práci, rozdělovat a evidovat úkoly. Všichni mají všechny informace a zmatkům je konec!

 

3. Správa týmu

Pokud má nezisková organizace větší tým, je vhodné vyzkoušet i propracovaný HR modul. Správa lidských zdrojů je klíčovým faktorem pro úspěch jakékoli organizace, ať už profitní či neziskové. Tento modul od bdtools nabízí efektivní řešení pro správu zaměstnanců, dobrovolníků a dalších členů týmu, včetně sledování výkonnosti a plánování rozvoje, školení - díky tomu budete ke všem svým spolupracovníkům přistupovat férově a žádná informace už se vám neztratí!

4. Vše on-line a dostupné kdekoliv

Informační systém vás nelimituje ani v případě, že pracujete hodně v terénu. Vše je uloženo v cloudu a připojit se můžete z jakéhokoliv počítače nebo chytrého telefonu.

Každý vidí na základě svých oprávnění přesně to, co potřebuje – vše důležité tak s sebou nosíte doslova v kapse.

 

 

 

Aktuálně nabízíme náš systém pro neziskovky za velmi zvýhodněných podmínek. Ozvěte se nám a rádi to s vámi probereme.

Modul CRM a kampaní si také můžete vyzkoušet teď  hned v DEMU.