CRM a moderní firma
Je CRM již nezbytnou součástí moderní firmy?
S rychlým vývojem technologií a změnami v obchodním prostředí se mění i způsob, jakým firmy komunikují se svými zákazníky.
Může tedy moderní firma fungovat bez CRM? Proč je řízení vztahu se zákazníkem tak důležité?
Kromě základní centralizace a digitalizace klíčových dat o vašich kontaktech, vám umožní: analyzovat své vztahy se zákazníky, pomáhá evidovat historii interakcí s firmou, zlepšit efektivitu komunikace a umožnit personalizovaný přístup k zákazníkům.
To však není vše:
1. Bezpečnost a přístupnost:
Veškerá vložená data jsou bezpečně uložena na jednom místě a pravidelně se zálohují. Přístup k datům je řízen právy.
2. Zastupitelnost:
Pokud s daty pracuje více uživatelů, je přímo žádoucí reagovat na případnou absenci uživatele. Spravovaná data je možné rychle vyhledat a přerozdělit.
3. Zlepšení zákaznického servisu:
Díky centralizovanému úložišti informací, mohou zaměstnanci rychle reagovat na dotazy a problémy zákazníků, což zvyšuje jejich spokojenost a loajalitu. V rámci CRM je možné ukládat nejen důležitá obchodní data, ale také data subjektivní, vhodné pro lepší prodej a propojení s daným klientem.
4. Zvýšení prodeje:
CRM pomáhá sledovat prodejní aktivity a identifikovat potenciální příležitosti pro cross-selling a upselling. Analytické nástroje v CRM umožňují lépe porozumět potřebám zákazníků a lépe cílit marketingové kampaně.
5. Nastavení procesů a kvalita:
Nasazením modulu CRM často dochází k nastavení jednotných procesů ve firmě a tím dochází také ke zvýšení kvality informací získaných od zákazníků.
6. Analýza dat:
CRM shromažďuje velké množství dat o zákaznících, což umožňuje firmě provádět detailní analýzy a rozhodovat na základě faktů. To je klíčové pro strategické plánování a růst firmy.
Vyzkoušejte si naše CRM hned teď v DEMU nebo si o něm přečtěte více ZDE.