5 způsobů, jak využít modul Evidence zakázek a zefektivnit vaši firmu
Nový modul Evidence zakázek posouvá možnosti bdtools daleko za hranice toho, co umí běžné CRM nástroje. Jak vám pomůže?
1. Lepší plánování
S modulem Evidence zakázek budete schopni lépe plánovat vaše projekty a optimalizovat využití pracovních sil a zdrojů. Každá zakázka je v systému vidět a máte okamžitý přehled o tom, v jakém stavu je a co je ještě potřeba. V okamžiku, kdy se něco mění, informaci mohou dostat automaticky všichni, kteří na ní pracují.
2. Kontrola nad náklady
Díky detailní evidenci nákladů na jednotlivé zakázky budete mít pevnou kontrolu nad vašimi výdaji. To vám umožní aktivně identifikovat a snižovat nadměrné výdaje, čímž snadno zjistíte, kudy vám utíkají peníze.
3. Snadnější fakturace
V sekci fakturace můžete rychle a snadno vytvářet a odesílat faktury klientům. Díky tomu budete moci minimalizovat čas a úsilí vynaložené na fakturační procesy, navíc bude vždy jasné, kdy a kdo faktury přijal a nebo vystavil.
4. Poučte se z minulosti
S modulem Evidence zakázek budete mít nejen přehled o aktuálním stavu každého projektu, postupně vám ale taky poroste archiv již dokončených zakázek. Důležité informace nezapadají prachem, v případě typově podobných zakázek budete rovnou vědět, na co si dávat pozor a jaké zdroje i rozpočet využít. Tím budete schopni lépe plánovat a řídit své zakázky do budoucna.
5. Efektivnější práce v týmu
Lepší plánování a koordinace projektů s modulem Evidence zakázek povede k efektivnější práci vašeho týmu. To umožní snížit potřebu přesčasových hodin a zvýšit produktivitu, což povede k úspoře nákladů a zvýšení ziskovosti.
Využijte modul Evidence zakázek a začněte aktivně snižovat náklady a zefektivňovat svou firmu ještě dnes!
Vyzkoušejte si modul Evidence zakázek hned teď v DEMU
nebo se nám ozvěte - zajistíme vám plnou verzi včetně kompletního zaškolení.